Saturday, December 10, 2011

Kuih Cincin untuk dijual

Salam..
Saya ingin mengambil kesempatan ini untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha yang mana akan berkunjung tiba tidak lama lagi.

Di sini saya ingin membuka tempahan untuk sesiapa yang ingin makan kuih cincin dari Sabah / Sarawak.

Kuih ini saya jual tak mahal. Sebab semua nya saya buat sendiri.

 Price : RM 6
 Kuih Cincin ada 10 isi di dalam tupperware. Saya simpan dalam tupperware supaya x pecah tme delivery.

Tetapi biasa nya customer saya yang berada di Kuala Lumpur prefer beli 1 plastik besa yang mengandungi 50 kuih cincin yang di jual RM 25.

Kuih cincin yang 25 pieces dalam 1 plastik plak berharga RM 13

Kuih cincin ni memang sedap dan rangup.

Berasal dari Sabah & Sarawak. Sahih nya saya memang asal dari Sarawak tetapi bermastautin di Kuala Lumpur. That's why I chosed to made it by myself. Melepaskan gian =p

So, sape2 yang kepingin nak makan kuih cincin sila hubungi saya di 016-2478757..

Sape2 yang x pernah merasa boleh la beli 1 tupperware tu je dulu :)

No comments:

Post a Comment